Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

8 Ağustos 2011 Pazartesi

PAZAR ERTESİ

ALİ ALP anneannesi, dedesi, dayısı ve anne babasıyla güzel bir pazar geçirdi. uykusuz bir cumartesi gecesinden sonra ilaç gibi geldi tabi, bir de şu pazartesi sabahları bu denli dokunmasa anneciğine...
 güzel oğlum ;
  • Bu ay ek gıdaya alışmalıyız
  • dönüşlerin iyiden iyiye arttı, bu gün seni yatağında yatırdığımız yönün tam tersinde bulduk. sonuç : babanla çok mutlu olduk :)
  • daha çok yemek yemen için herşeyi yapabilirim.
  • gamsız annelerden hiç hoşlanmıyorum.
  • daha az uykuyla daha neşeli nasıl olunuyor a şaşırıyor ve daha da az uyumak istiyorum. başaracağım...
  • gülüşlerin galiba zamanı durdurabiliyor ya da ben donuyorum
  • bizde (babanla) seninle birlikte büyüyüp olgunlaşıyoruz. bunu hissediyorum.
  • her şeyin çok iyi olması ve sağlığının hiç bozulmaması için her gün olumlama yapıyor dua ediyorum. bak bir kez daha " çakramı olumsuzluklara kapatıyorum". :)
  • istemediğin durumlar üzerine attığın uçsuz çığlıklar beni  şimdilik inanaılmaz onurlandırıyor. aferin diyorum kendime, hep böyle ifade edebilmeli kendini benim oğlum. ha bide unutmadan yabacılama denen kavramı yaşamaya başladın sana yaklaşanlara ağlıyosun ve bunlar genellikle annenin hoşlanmadıkları oluyo  :D buna inanmıyodum. "YAPTIM, OLDU :D "...  Buna post bile yazılır aslında.
  • oğlum, anne de seninle yenileniyor. eskiden sadece takipcisi iken şimdi benimde blogum ve daha öğrenmek istediğim çok şey var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder