Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

20 Ağustos 2011 Cumartesi

ALP dayısı :)

ALP, dayın blog linkini alınca banada aç diye espri yapmış muhtemelen ama ablasını tanımamış toy bir delikanlı için fazlaca cesaretli bir espiri :)
şimdi annecim senin dayın (hayır annecim garfıeld değil, dayın) 1990 bir sonbahar vakti, ben tam da tek çocuk tek torun olmanın zevkini çıkarmaya yeni başlamışken şehre yağan deli yağmurla birlikte haberini aldığım evimi, annemi, babamı, kalemlerimi,teyibimi, tv nin kumandasını (ve daha sonraları tüm hayatımı) paylaşacağım bebek olarak katıldı evimize. Önceleri zararsız gibi görünen bu şirin bebek (hayır garfield değil, dayın annecim )gittikçe büyüyen ve bir dönem hayatımın tümünü ele geçirmeye çalışan bir şeydi (neydi bende anlayamadım )(hayır garfıeld değil dayın)son derece zararlı, hareketli,eve arkadaşlarımı kilitleyen ve asla ablasını arkadaşlarıyla yalnız bırakmayan, hız tutkunu rüzgarın oğlu, acayip seslerin yaratıcısı bir çocukluk döneminden sonra biraz uslanma yaşamış fakat bu seferde farklı sorunlarıyla baş etmek zorunda kaldığımız,

şimdilerde durumu tamamen değişmese de benim en yakınımdır.fakat uzaklıkların aramıza girmesiyle bütün tatilleri birleştirmeye çalıştığımız bir yağız delikanlı oldu dayın(hayır garfıeld değil O SENİN dayın daha saygılı olmalısın :))
Şimdilerde haftasonları onun için daha önemli bunun sebebini de DAYIN İÇİN AÇACAĞIM BLOGDA ANLATACAĞIM :) HAHAHAHAH...
Neyse şimdilik bu kadar deyip kardiş tadında bir elveda diyelim sonrada hemen bakması için arayalım

SENİ SEVİYORUM ALP DAYISI :)
(umarım bana kızmazsın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder