Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

18 Ağustos 2011 Perşembe

17.08.2011 ilk saç kesimi ve berber anne



Annelik başka bir şey...
dün ALP annesi berber oldu ve ALP'in saçını kesti :) ya da :(
Böylece ilk traşını oldu benim kıymetli oğlum.Kıyamzdım ben onu berberlere falan göndermeye aceleye gelir allah korusun bir kaza olur yada uslu dursun diye ağlatırlar kıymetlimi falan, aman istemem dedim ben yaparım.Biraz kitaplardan falan fotolara baktım yapabileceğimi gözüme kestirdiğim modelle başladık işe...güzel de oldu hani hafif çarpıklıkları saymaz isek :)E ama hem anne acemi hemde kıpırcan hiç durmadı keserken. Babamız video ve foto işinde görevliydi, anneanne ise ALP'i oyalamaya çalıştı kitaplar ve oyuncaklarıyla.haaa atmadık tabi sakladık saçlarıda
Bambaşka bir çocuk geliverdi evimize, sanki bebek değilde daha bir çocuk gibi :)
Kıymetlimin ilk traşı :) vatana millete hayırlı uğurlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder