Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 Aralık 2011 Salı

ah şu hafta içleri...

Doğduğundan beri ya da itiraf edeyim çalışmaya başladığımdan beri hafta sonları daha bir keyifli hala gelmeye başladı bana.seninle olmak ve her haline tanık olmak müthiş keyifli hele birde bir kaç haftadır oyun oynamaya başladık ki tadına doyum olmuyor pazarların...
Hafta içi iş çok yoğun olmasa da yoruluyorum galiba bu tempodan akşamları bazen tahammül sınırlarım düşüyor, sana va hayata karşı hiç istemediğim halde sabırsız olabiliyorum :( elbetteki gece uyanmalarından rahatsız değilim aslında çok hoşuma gidiyor uykumun arasında kokunu almak.sana deliler gibi hayranım ve çok mutluyum seninle. bayramda ve diğer tatillerde böyle olmuyor, yorgun hissetmiyorum kendimi bu kadar, daha anlayışlı bir eş ve anne oluyorum ama çalışmak gerçekten yorucu demekki.neyse şimdi pazara kaldı 4.
tüm çocuklara ve sana sağlık mutluluk dualarıyla yavrucum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder