Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2 Aralık 2011 Cuma

8. AY SONLARINDA ALİ ALP

Öncelikle özür diliyorum senden senin bloguna bu kadar ara verdiğim için ama hep yazmak istedim bir türlü olmadı işte 9. ay çok yazsam beni affeder misin? :) seni seyretmek, düşünmek, sana daha iyi ebeveyn olmak için bol okumak ve araştırma yapmaktan zevk alıyorum sürekli daha iyisini yapmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum veeee... tamam bütün bunlar doğru fakat bahane olamaz bu ay daha çok şey yazacağım :)
Zamanın nasıl bu kadar hızlı akıp geçtiğine inanamıyorum. Babanla hemen hemen hergün bunu konuşuyoruz evde, binlerce kez şükrediyor binlerce kez sana ve tüm çocuklara dua ediyoruz tontişim :) güzel yavrucummmm.
Bu kadar zaman nasıl geçti anlayamadık bazen kendi kendimize hayıflanıyoruz bu kadar hızlı olmasına herşeyin.Bir taraftanda büyüdüğünü görmek eşsiz bir haz veriyor bize.gelecek ay daha iyi olacağıma ve daha çok yazacağıma söz veriyor ve sekizinci ay gelişmelerini anlatmak istiyorum.Ayrıcaaa bütün bu geçen zamanda bebeğe ve sana dair öğrendiğimiz pek çok şey oldu ama hiç bir şey bu kadar iyi özetleyemedi hissettiklerimizi;
EVLAT GÜLÜMSEMESİ diye birşey var ki; ne DERT bırakır, NE tasa...!


ALİ ALP sekizinci ayın sonlarında neler yapıyor?
 İkinci dişimiz kurban bayramında babaannenin evinde geldi.(06.11.2011)Sonra durudu gelmedi bir daha ve ben bunu hala sana diş bulguru yapmamaya bağlıyor ve önümüzdeki günlerde yapacağımı burdan herkeslere duyuruyorum :)
 Adana’ya anneannenin evine ilk kez gidildi kurban bayramında
 Emekleme hala yok ama alçak sürünmede hız yapıyor kıymetlimiz
 Bir yerlere tutunup kalkmalarımız başladı (21.11.2011 ya da net olarak yapmayı başarma 29.11.2011 :) )


Bayramda kuzenlerle bolca vakit geçirdi ve hayatının ilk kalabalığına girip annenin kuzeninin nişanına gitti. Uzun yolculuklarda biraz mızırdama ve yemek yemeyi reddetme dışında çok ciddi bir sıkıntımız olmadı çok şükür.ba ve deden sonra üç harfli f ve s ile biten ve başlayan sesler çıkarmaya ve bizi mest etmeye başladı.
 bu ara fırsat buldukça seni açık havay çıkartmaya çalışıyoruz.
 artık sinirlenince bayağı bildiğin bağırıyorsun kızıyor muyum? hayır elbette :)
 bir yere gidileceğini anladığında seviniyor ve çırpınıyorsun.
 ismin söylendiğinde başını çeviriyorun
 oyuna bayılıyorsun ve
 sürekli ama sürekli hareket halindesin :)

Çok yakında yeni paylaşımda yeni haberlere...

2 yorum:

  1. Ali Alp'e maşaallah. Biz de bu heyecanları mutlulukları Ertuğrulumuzda ailece yaşamıştık. Şimdi de Elgizde yaşıyoruz. Ama kızlar daha cevval ve neşeli oluyorlar. Adaşın da çok yaman bir şey.
    Elgizin anlamını biliyorsun değil mi?
    Şu yorumdaki doğrulama butonunu kaldırırsan daha fazla yorum alacaksın. Büyük ölçüde caydırıcı oluyor.
    Seni listeme ekledim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhabalar nalan hanım,
    haklısınız paha piçilemez heyecanlar bunlar.elgiz ; yüce ulaşılamayan demek, birde bu adı taşıyan bir sanat dalı var birde sanırım azerilerde kullanılan bir isim erkek çocuklarına elgizay şeklinde kullandıklarını biliyorum bilmediğim bir anlamı varsa ve paylaşırsanız çok memnun olurum.önerinizi hemen değerlendirdim :) dedim ya acemiyim başka fikirlere de açığım.ççoook teşekkür ederim. sizi tanıdığıma sevindim :)

    YanıtlaSil