Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

24 Aralık 2011 Cumartesi

9. Ay da ilerlerken...

Seninle ilgili ne zaman yazmaya başlasam hep eksik hep yetersiz kalıyor kelimeler...
Ben çoğu zaman çalışan anne olmaya bağlasam da bunu aslında aşkının büyüklüğünden biliyorum bu gün "egeligünler" ünlü şairin sözleriyle şöyle anlatmış bunu;
"sana ilişkin her düşüncem,
bir dize olabilseydi koca bir şiirden,
hiçbir aşk kitabı
daha büyük olmazdı benim bu kitabımdan.
ama şimdilik pek ince bu kitap,
çünkü üzerinde pek çalışamıyorum,
seninle geçirebileceğim saatleri,
şiire harcamaya kıyamıyorum... "
Yazmak istediğim çoook şey var benim de şimdi bebeğim.. ama yanı başımda huzurla uyuyorsun ve ben sana bakmaya doyamıyorum.. şairin de dediği gibi; şimdi "seninle geçirebileceğim saatleri..." yazmaya "harcamaya kıyamıyorum.."
Hıh işte dedim tamda böyle işte...
Seni o kadar çok seviyorum ki...
Ve büyüyorsun kıymetlim, güzel yavrum benim.
-bu ay ilk bademcik iltihabını geçirdin ve korkunç öksürdün ama hastalık detayına girmeyi sevmiyorum çok kötüydü atlattık çok şükür. elde var hastalık tecrübesi 1. elbette bir gün olacaktı ama anne tarafı öyle diyemiyor bazen. neyse ki anneannen var. (bin kere şükürler olsun ki :))
-üçüncü diş patladı, dün itibariyle dördüncü de gelmek üzere galiba.
- artık iyice emekliyorsun
- bir yere tutunup kalkmaların başladı üstelik adımlarınla tutunarak ilerliyorsun da ve tekrar inerken inanılmaz sevimli oluyorsun.
- baba bir iş seyahatine daha gitti bu ay
-ilk defa gittiğimiz bir akşam gezmesinde kıyametleri koparırcasına ağladın ve ne olduğunu anlayamadan eve gelmeye karar verdik ki arabada hiç bir şeyin kalmadı (sanırım sıkıldın,garipsedim ama itiraf edeyim tekrarlama ama bu karakteristik direnişin çok hoşuma gitti,göz yaşı olmasaydı iyiydi ama ne bekliyordum ki, "kalkın ya sıkıldım ben burda eve gidelim ..." diyemezdin.
- hımmm.. konuşmaya gelince canın isteyince bizim seslerimizi tekrar etmeye çalışıyorsun. "miyav deyince miyavımsı, düüüttt deyince dddüüüüttümsü şeyler söylediğin olursa tabi ağır abimizin canı isterse.
aferim oğlum hep öyle ol aslında sadece içinden geleni yap. :)
- bu arada bazen alkışlıyorsun,el sallıyorsun ve dudaklarınla bırp bırp yapıyorsun BAYILIYORUM
-ikinci ve üçüncü kitaplarını bu hafta aldık

Çok yoğun bir ilgi var mı? yok ama olsun bir gün olacak :)
neysee devam edelim;
-baby tv de mutlu fareler adı çizgi filme bayılıyorsun bir cd falan mı bulsak acaba ? hıı öyle çok tv seyretmece falan yok.
- yeni ciciler aldık çok yakışıklı oluyorsun (yada kirpiye yavrusu kadife gelirmiş)
-bir yere gidilmek için hazırlanınca çok seviniyorsun ama havalar gezmek için çok müsait değil balımmmm. çok yağışlı korkuyorum.anla beni ne olur emi meleğim,emi annesinin canı, emi paşam benim, kuzucummmm...
Veee... her zamanki gibi bir postu daha tüm bebeklere sıhhat ve mutluluk dilek ve dualarımızla kapatıyoruz...
en kısa sürede tekrar post geliyorrr...(malum oğlumcuma sözüm var bu ay post rekoru kırılacak :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder