Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

10 Ekim 2011 Pazartesi

Kahramanıma...

Ali Alp, Canım oğlum...
Kahramanım...
Evimize geldiğinden beri dünya bambaşka , sokaklar , evler, müzikler, kuşlar, kediler, ağaçlar, çiçekler...
Öylesine dalımışım ki seninle yaşacağımız güzel günlerin düşünü kurmaya her yerin her şeyin seninle bir bağlantısını kuruyorum.
seveceğin sevmeyeceğin sebzeler üzerine bile kendi kendime iddaaya giriyorum. Bir gurme gibi hassas damağına hitap etmek için elimden geleni yapıyorum :). Ben öyle manyak anneler gibi onu verme şunu verme yapmıyorum neyi seversen en vitaminlisini oluşturup vermeye çalışıyorum bünyen müsade ettikçe.Öyle tosun bir bebek peşinde değilim sen de değilsin öle zaten ama çok sağlıklı olman içinde elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Bütün gün işte olmayı çoktan geçtim (ona kitap yazarım ben :))bazen evdeyken mutfakta bile özlüyorum seni.izliyorum gülümseyerek bazende gözlerim dolarakhemen koşup babanı ya da aneanneyi çağırıyorum çok fotoğraf çekmek isitiyorum uyurken ama sese o kadar duyarlısın ki uyanma ihtimaline karşı bastırıyorum isteğimi kendimi sıkarak . bir dakika bile fazla uyusan kardır diyorum.bak yine çoştu içim kıpır kıpır...neyseki bugün biraz daha erken çıkacağım işten gecikmiş 7. ay periyodik bakımın var :) Dr. nihal bizi bekler. iyi haberlerle döneriz inşaallah. hala inanamıyorum 7 AY 7 GÜN hahahahahaha... şaka gibi bunları okuyupta şaşa kalma bana neden inanamıyor diye.napıyım olmuyor işte inanamıyorum , çok seviyorum seni ondan sanırım :)AŞKSIN SEN, CANSIN SENNNN...
hiiiiçççç kıyamam ben sana uğur böceğim benim.
Aşağıdaki karikatürü görünce işte ben buyum dedim :D


Olsun, napalım daaa... ben seni nasıl askere falan göndercem :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder