Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

18 Ekim 2011 Salı

ALP BABASI...

Bugün baban babaanneyi doktor kontrolünde yalnız bırakmamak için birkaç günlüğüne İstanbul’a gidiyor. Anneanne ve anneyle kalacaksın. Fakat tam da bu sabah babacığın seninle birazcık oynaşıp odadan çıkarken onun arkasından ağlaman – daha öncede birkaç kez ve sadece baban için yapmıştın- içimi sızlattı. Ufacık kalbinle onu yanında tutmaya çalışman hem çok hoşuma gitti hem de hüzünlendirdi anneyi. İyi ki uzun sürmeyecek bu ayrılık dedim kendi kendime, yavru aslanım özleyecek babasını dedim. Sabah yatakta oyunlarını, sesini, ellerini, kokusunu, yüzünü…
Allah korusun dedim kendi kendime...



Bütüüüünnn anne babalara, çocuklara sağlık, bütün evlere huzur ve mutluluk diliyorum. Allah herkese, tüm ailelere, çocuklara sağlık sıhhat versin, içinde bize de yavru aslanım :)
Babanda seni çok özleyecek, biliyorum sende bil döneceğini ve hiç ağlama emi prensim.
SENİ ÇOOOOKKKK SEVİYORUZ…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder