Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

26 Ekim 2011 Çarşamba

ALP BABASINA HEDİYE İLK DİŞ...

TARİH ; 26.10.2011 KAHRAMAN ALP'İN İLK DİŞİ GÖRÜNDÜ :)


Babaya hediye almak için işten alışverişe geçip eve geç gelince beni nasıl da çığlıklarla karşıladın nasıl da kıkırdadın, beni nasıl mutlu ettin bilemezsin.Ayaklarım yerden kesildi, aşkın en saf en derin hali bu dedim,kendi kendime ama çığlıklar atarak, tesadüfen kapının önünden geçen biri varsa ambulans falan çağırmadığına sevinmeliyim kesin deli sanmıştır :) AŞIĞIM SANA ... ALLAH SENİ KORUSUN KIYMETLİM BENİM, YAVRU ASLANIM :) Neyse ben dualarla, oynaşmaya devam ederken kıymetli oğlumun diş etininde kan gördüm, yüreğim acıdı ve bir kaç gündür devam eden iştahsızlığının ve sıkıntılarının sebebini anladık dişi geliyor dedik(tabi senin salya sümük annen yine iş başına geçti ) ve bu sabahhhhhhh... Tam da babacığının doğum gününde oğlumuz çok zor bir işi başardı ve ilk dişini çıkardı

BABACIĞINA DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ :)

Canım oğlum, dişini ilk anne gördü ve seni baştan ayağa :) giydirecek zevvkkkleee, memnuniyetle... bunun yanında diş bulguru da yapacağım ama biraz şu zor zamanlarını atlat emi kıynetlim.
hayatın boyunca bütün işlerinde kolaylıklar diliyorum, dişlerin gibi yapacağın her şeyde güçlü olsun, sağlam olsun. diğerleri kolayca gelsin inşaallah hiç canın yanmadan.
Sen bizim kıymetlimizsin yavru aslanım benim , kahraman oğlum , aferim sana...
Bu günün şerefine bir baba-oğul fotosu yakışır bu posta.

NOT:Bu eski bir foto artık Ali Alp saçları kısacık bir paşa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder