Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

19 Eylül 2011 Pazartesi

Babaannem Bayramdır

Büyük babaanneye ve dedeye gittik ALP ile bayramda. Duvarın kenarında duran koltuk değnekleri ciğerime işledi. Allahtan bunları sürekli kullanmak zorunda değil babaannem.
Evinde huzur vardır her zaman onun.
Utandım birazda kendimden ve daha iyi olmaya karar verdim. Daha güçlü olmaya…hayatta yaşanabilecek en kötü acıların çoğunu yaşamış bir yaşlı çift için öylesine huzurlu ve hayat doluydular ki hep o sofrada yemek yiyip hep o evde kalmak istedim.
Her baktığım yer, tuttuğum her şey küçüklüğümdeki gibiydi, mini minnacık oluverdim yanlarında kucağımda bebeğimle.
Her yerde serili güzel örtüleri ve düzeni büyüledi beni yine…
Sıkma da yaptı bize hem de kayınvalidemlere gönderdi. Utandım aslında yemeye biraz, küçüklüğümdeki gibi kokusunu ala ala beraberce pişirmek vardı ama tatiller kısa birde ben gelin oldum. İnşallah başka bayramda ama mutlaka.
Oğlumla oynadı. 75 ve 80 yaş için harikulade bir performansla Ali Alp i oynatmayı başardı. Ve hissetim ben, çok huzurluydu orda, saatlerce uyudu ilk defa.
Bayram gibiydi babaannem ve dedem. Hani olur ya o 3 dakikaya her güzelliği sığdıran reklam filmleri, işte onlar gibiydi her şey. Düzenli, temiz, emek kokan, saygılı ve düşten güzel…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder